2009.04.19.
22:11

Írta: MissTeacher

Klubb rotáció - agyrotálás

Este nyolc óra van, ill. volt, ráadásul vasárnap és minden élő ember tudja, hogy ez a legjobb alkalom arra, hogy sütit süssünk. Ehhez nem kell sok minden, a sok-sok hozzávaló mellett hangos tévé, ami kihallatszik a konyháig. 177 csatorna közül az egyik hazai zenei adó tűnt a legalkalmasabbnak, hát megkerestem, jó hangosra vettem és kisétáltam a konyhába, nekikezdtem a munkának. De nem zene, hanem hangzavar, beszélgetésnek tünű ordibálás jött ki a tevéből, hát megközelítettem a hangforrást, és láss csodát, valami olyan féle műsor volt, amiben egy eszét vesztettem ordító, jobb fülét tartó ember arra kereste a választ, hogy "mi a nyelves csók. Itt, ma este ......on arra kersem a választ, hogy a mai generációnak mit jelent ez a fogalom." Süti sütőben, nem baj ha megég, de én ma akkor is meg akarom tudni, hogy ez mi???

Riporterünk nekivágott az emberrel teli, vonagló, izzadt tömegnek, és leszólított egy még józannak tűnő embert. Eme hősünk tényleg valami féle földöntúli tudás birtokában volt, mert olyan szóhasználattal, és beleéléssel mondta el, hogy "a szájnak minden porcikáját fel kell fedezni, és birtokba kell venni a nyelvvel és utána lehet rendesen csókolózni." Mondanom sem kell, emberünk nem töltötte még be a 18-at, mégis Sade márkit meghazudtoló módon definiált egy, szerintem felesleges, dolgot. Merthogy erről beszélni, olyan mint geometriára táncolni. De alig ocsudtam fel, egy hirtelen felvillanó 2 perces műsorblokk vette kezdetét, és összeválogatott az est folyamán megismert egyedekből ötöt, aki a "Leg...Ötösnek" nevez. A képfelbontás egyszerű, képernyő jobb oldalán lyányunk látható tetőtől talpig harcidiszkósdíszben, a képernyő maradék bal oldalán meg a fontosnak tartott információk láthatóak:

A) lány: gépészmérnöknek tanul, (valség szakközépiskolában, mert ....>) nem tudja, hogy mi az a KOHÓ, kedvenc ruhadarabja a fehérnemű, és durván szereti.

B) lány: közgazdásznak tanul, kedvence a tanga, vagy semmi, és már nyaltak ...na itt kerekedett el a szemem, és megjegyezném, hogy eme alany sem volt még 18 éves, ...róla tejszínhabot, nem szűz.

...hm, pff, hm, pff, höhöhöhöööö. Én aztat nem tudom. Ilyenkor nagyon úgy érzem, hogy tényleg öreg vagyok. Amikor kicsi voltam és ártatlan, én nem kívántam soha sem, hogy valaki lenyaljon rólam bármit is, illetve én ugyan nem gépészmérnöknek készültem, de azért talán körbeírtam volna, hogy mi az a kohó. A legdurvább kamaszságom az volt, hogy felfeküdtem a szobám kellősded közepére, és ordítva elénekeltem a 67-es utat, és sírtam, mert iszonyatosan szerelmes voltam, viszonzatlanul!!! :) Ma már felnőtt vagyok, papíron is, de előre látom a sötét jövőt: dolgozok és levonják tőlem az adód. Mert az államnak szüksége lesz a sok-sok pénzre, mert el kell majd látnia a sok-sok alkoholista, drogos és koravénségben tudatát vesztett zombikat a pszichiátriák elfekvő részében, akik 90 évesen is csak a nyelves csók definícióján fognak 'gondolkodni' és egymásról eszik majd a tejszínhabos csülköt. Valaki elmondhatná nekik majd, hogy a csók az nyelves, a puszi meg nem. És létezik ez a két fogalom, külön. S ha egy idióta, ezért fizetett riporternek öltözött hasonló idióta megkérdez tőlük valamit, nem feltétlenük kell válaszolni. De hagyjuk is.

És a körítés, na az sem mindennapi. A szituációk egy, mint azt már írtam, izzadt, büdös, szexisenöltözöttlyányokésfiúkkal teli helyen történt, ennek neve disco, ahol igen sötét és setét volt. Átlag életkor, s talán ezt is tudod már a fent leírtakból, 18 ALATT. Különösen üdítő hatást keltett hát, amikor felvillant egy-egy 40-es ember, aki a 100dioptriás szemüvegén szemlélte a világot - deréktájt. És dj...egy amolyan pszichogyilkoskinézetű, szintén 40-es fickó, aki próbált egy helyben táncolni fülessel a fején, és mindezen mozgása a sörhasában összpontosult, ami ütemre mozgott.

Ezek után egy frappáns mondtat jutott eszembe, s legyen ez a zárás.

I need some hot stuff tonight, yeah baby, tonight - hát akkor egyél egy üveg ErősPistát...

https://www.youtube.com/watch?v=Vk2gpJ5WfRM

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsielet.blog.hu/api/trackback/id/tr781075061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evergrey 2009.05.20. 21:03:59

Jó ez a post. Az Erős Pistán hangosan felnevettem :)
Tetszetős kis blog...

MissTeacher 2009.05.24. 21:38:08

@Evergrey: Köszönöm szépen! Jó tudni, hogy egy "idegen", s itt ez szószerint értendő,nem degradáló kifejezés, érdeklődik irományaim iránt, és még tetszik is neki :) Köszönöm, és további jó olvasgatást!
MissTeacher
süti beállítások módosítása